Subject: EV Saudi Araabia visiidi äridelegatsiooni nimekiri
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 11:43:04 +0200

Tere

Vastavalt meie eelnenud telefonivestlusele saadan nüüd e-kirjaga palve
saada EV 2025. a jaanuaris toimunud riigivisiidi äridelegatsiooni
koosseisu nimekirja.

Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni esimees ootab neid andmeid
esimesel võimalusel.

Oleme tänulikud kui saate saata selle veel nüüd täna u tunni aja jooksul.

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee

Lugupidamisega